استفاده از لنت ترمز یوشیتا موجب کاهش مصرف بنزین تا 99 درصد می شود

سیستم ترمز بخشی جدایی ناپذیر از یک خودرو را تشکیل می دهد. خرابی ترمز خودرو این سیستم می تواند منجر به تصادف، آسیب اموال و یا حتی مرگ یک فرد شود.

دلیلش این است چرا به طراحی و ساخت اجزای سیستم ترمز توجه ویژه ای می شود. بیشترین اجزای مهم سیستم ترمز دیسک و لنت ترمز یوشیتا هستند. دیسک های ترمز تاثیر مستقیم دارند.

در مورد عمر لنت ترمز یوشیتا در حال حاضر، مراقبت زیادی برای بهبود رفتار انجام می شود دیسک های ترمز در حالت کارآمد لنت های ترمز برای پایداری اصطکاک، دوام، به حداقل رساندن طراحی شده اند.

سر و صدا و ارتعاش مواد اصطکاک ترمز ایده آل باید دارای ضریب اصطکاک ثابت باشند تحت شرایط عملیاتی مختلف مانند بارهای اعمال شده، دما، سرعت، حالت ترمز در حالت خشک یا شرایط مرطوب علاوه بر این، باید دارای خواص مطلوب مختلفی مانند مقاومت در برابر گرما باشد.

لنت ترمز

تخلخل در آب و روغن، میزان سایش کم و پایداری حرارتی بالا و آسیبی به دیسک ترمز نمی رساند با این حال، داشتن تمام این خواص مطلوب عملا غیرممکن است. برخی از این خواص برای دستیابی به برخی الزامات دیگر باید به خطر بیفتد.

نوع لنت ترمز یوشیتا به موادی که از آن ساخته شده اند بستگی دارد. محدوده مواد مورد استفاده در ساخت لنت ترمز از آزبست گرفته تا فرمول های آلی و فلزی است.

برای خودروهای سبک وزن و کم کارایی، متخصصان لنت ترمز ارگانیک را توصیه می کنند. با گذشت زمان، بیشترین استفاده از الیاف
برای ساخت لنت ترمز از الیاف آزبست استفاده شد.

آنها دارای خواص مکانیکی بالا، دما هستند مقاومت و ضریب اصطکاک بالا (0.8 مقدار). مطالعات نشان داده است که الیاف آزبست دارای اثرات مضر بر محیط زیست و همچنین بر سلامت انسان به همین دلیل بوده است.

در سراسر جهان تصمیم گرفت که این فیبر تقویت کننده را در مواد اصطکاک برای ساخت لنت ترمز ممنوع کند. مقالات، چندین ماده را فهرست می‌کنند که می‌توانند جایگزین آزبست شوند، اما هیچکدام همان مواد را ندارند.