با استفاده از کمربند چرم مشهد اصل موجب افزایش زاد و ولد حیوانات خانگیتان شوید

از آنجایی که یک کمربند چرم مشهد اصل همیشه یک سگک دارد، تقریباً می توان آن را در اطراف هر چیزی پیچیده و محکم کرد. بنابراین اگر بسته ندارید، می توانید هر چیزی را که دارید بردارید و از آنها یک بسته درست کنید و آن بسته را با کمربندتان به هم ببندید.

اگر سوراخی در جای مناسب ندارید، می توانید به راحتی با چاقوی خود سوراخی ایجاد کنید. فقط مراقب باشید که اجازه ندهید که به جای سوراخ تبدیل به یک شکاف طولانی شود. گرفتن یک لباس، مانند کت، و پیچیدن همه چیز در داخل آن، سپس بستن آن با کمربند به شما این امکان را می دهد که چیزهای کوچک را نیز در آن بسته حمل کنید، نه فقط چیزهای بزرگ.

کمربند

همانطور که می توانید بارهای دیگری را که در کمربندتان بسته شده اند حمل کنید، می توانید هیزم را نیز حمل کنید. پیچاندن کمربند خود به دور یک بازوی هیزم برای محکم کردن آن، باعث می‌شود که بتوانید چوب بیشتری حمل کنید.

بدون اینکه برای جلوگیری از افتادن آن تلاش کنید. در واقع، اگر دو کمربند چرم مشهد اصل دارید، احتمالاً می توانید یک بسته نرم افزاری را در هر بازو حمل کنید، که بار شما را دو برابر می کند و در زمان صرفه جویی می کند.

در حالی که ممکن است بهترین سلاح نباشد، بستن کمربند چرم مشهد اصل خود به دور یک سنگ یک سلاح سرد بسیار خوب می سازد. انتهای سگک کمربند می تواند به راحتی در اطراف سنگ سفت شود و آن را محکم نگه دارد. سپس سر دیگر دسته شما می شود. چرخاندن آن در اطراف سر باعث ایجاد درد زیادی در هنگام تماس آن سنگ با مهاجم شما می شود.

اگر مجبورید شخصی را روی برانکارد جابجا کنید یا می‌خواهید از برانکارد برای حمل وسایل بقای خود استفاده کنید و ممکن است در شکار خود از برانکارد استفاده کنید، احتمالاً به جای حمل آن، آن برانکارد را می‌کشید. بالاخره حمل آن به دو نفر نیاز دارد. در این صورت، یک تسمه در انتهای برانکارد کشیدن آن را بسیار آسان تر از تلاش برای نگه داشتن روی شاخه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.