تولید کیف سامسونت رمزی که در هنگام دزدیده شدن آژیر می کشد

کیف سامسونت رمزی در ابتدا برای حمل یک مجله مهم استفاده می شدند و هنوز هم برای همان استفاده می شوند. آنها به خوبی با ساخت چرم تاریخی که با طراحی مدرن لمس شده اند، پیر شده اند. حتماً خط “قدیمی طلاست” را شنیده اید، از این رو این کیسه ها در ریشه های قدیمی آغشته شده اند اما گرانبها و جهنم هستند.

فضای ذخیره سازی سنگین ارائه شده توسط این کیس ها برای نگهداری لوازم ضروری کار عالی است. ذخیره سازی موثر امتیاز است. محفظه های اضافی برای نگهداری انواع وسایل ضروری در مکان های متمایز وجود دارد.

این نه تنها در زمان زیادی صرفه جویی می کند، بلکه برای افراد شیک پوش نیز عالی است و همه چیز را در مکان تعیین شده خود نگه می دارد. کیف های چرمی و کیف سامسونت رمزی را می توان روزانه و بدون هیچ زحمتی استفاده کرد.

کیف

این ها به طور سنتی با دسته عرضه می شدند، اما اکنون به بند های شانه ای مجهز شده اند که ظاهر کیف های پیام رسان چرمی را به آن ها می بخشد. کیف های چرمی عریض تر هستند و فضای بیشتری نسبت به کیف سامسونت رمزی دارند.

اگر وسایل زیادی برای حمل دارید، کیف یک انتخاب مناسب برای شماست. اینها همچنین دارای محفظه و زیپ برای ذخیره سیم، لپ تاپ و فایل هستند. اگر نیاز به حمل وسایل کمتری دارید، دقیقاً فقط یک لپ‌تاپ و چند کاغذ، کیف چرمی بهترین گزینه برای شماست.

یک جعبه ضمیمه از دو طرف باز می شود اما دارای یک محفظه است که با همه مشترک است. شما باید همه چیز را در یک منطقه ذخیره کنید. در حالی که یک کیف به یک ناحیه منفرد باز می شود که بعداً به محفظه های منظمی تقسیم می شود. شما می توانید وسایل ضروری خود را با توجه به نوع آنها در مکان دیگری ذخیره کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.