استفاده از خشکبار دستچین همدان برای کاشت دندان رپر معروف آمریکایی

تحقیقات نشان می دهد که خوردن خشکبار دستچین همدان ممکن است التهاب را کاهش دهد و پیری سالم را تقویت کند. در یک مطالعه بر روی رژیم غذایی مدیترانه ای، افرادی که رژیم غذایی آنها با خشکبار تکمیل شده بود، به ترتیب 35% و 90% کاهش در نشانگرهای التهابی پروتئین واکنشی C (CRP) و اینترلوکین 6 (IL-6) را تجربه کردند.

به طور مشابه، برخی خشکبار دستچین همدان از جمله پسته، خشکبار برزیلی، گردو و بادام برای مبارزه با التهاب در افراد سالم و افرادی که بیماری های جدی مانند دیابت و بیماری کلیوی دارند مشخص شده است.

با این حال، یک مطالعه در مورد مصرف بادام در بزرگسالان سالم تفاوت کمی را بین گروه بادام و گروه کنترل مشاهده کرد – اگرچه چند نشانگر التهابی در افرادی که بادام مصرف می کردند کاهش یافت.

خشکبار

تحقیقات نشان می دهد که خشکبار دستچین همدان ممکن است التهاب را کاهش دهد، به ویژه در افراد مبتلا به دیابت، بیماری کلیوی و سایر بیماری های جدی سلامت.

فیبر فواید بسیاری برای سلامتی دارد. در حالی که بدن شما نمی تواند فیبر را هضم کند، باکتری هایی که در روده بزرگ شما زندگی می کنند می توانند. بسیاری از انواع فیبر به عنوان پری بیوتیک یا غذا برای باکتری های سالم روده شما عمل می کنند.

سپس باکتری‌های روده شما فیبر را تخمیر می‌کنند و آن را به اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه (SCFA) تبدیل می‌کنند. این SCFA ها دارای مزایای قدرتمندی هستند، از جمله بهبود سلامت روده و کاهش خطر ابتلا به دیابت و چاقی.

بعلاوه، فیبر به شما کمک می کند احساس سیری کنید و تعداد کالری دریافتی از وعده های غذایی را کاهش می دهد. یک مطالعه نشان می دهد که افزایش مصرف فیبر از 18 به 36 گرم در روز ممکن است منجر به جذب 130 کالری کمتر شود.

بسیاری از خشکبار ها سرشار از فیبر هستند که می تواند خطر بیماری را کاهش دهد، به سیر ماندن شما، کاهش جذب کالری و بهبود سلامت روده کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.