استفاده از گاوآهن چهار خیش تسمه ای برای تولید فلز مورد نیاز برای تاج ملکه

به طور کلی، چهار نوع عمده گاوآهن چهار خیش تسمه ای در کشاورزی مدرن برای اطمینان از بهترین نتیجه حاصل از مزرعه استفاده می شود. به شرح زیر می باشند.

گاوآهن قالبی، این یک بال شکل است که از یک پایین منحنی بزرگ تشکیل شده است که به یک قاب متصل است. لایه ای از خاک را شخم زده و وارونه می کند و سطح خاکی ناهموار می گذارد.

این کار عمیقاً در زمین حفاری می کند، یک ردیف را برش می دهد، زمین را می چرخاند و خاک را به طور همزمان هوادهی می کند. توصیه می شود قبل از شخم زدن کود نپاشید زیرا با خاک مخلوط می شود.

گاوآهن

دیسک گاوآهن، این گاوآهن که روی یک دیسک فولادی بزرگ نصب شده است، خاک را برمی‌گرداند. در برخی موارد، برش های شیار را می شکنند. معمولاً، گاوآهن های دیسکی در شخم زدن زمین های بسیار سخت و چسبنده مفید هستند. آنها به خوبی برای شخم زدن یک کلش سخت مزرعه ای که پشت کمباین باقی مانده است، کار می کنند.

ریج گاوآهن، از دو بال تشکیل شده است که خاک را به صورت شیار بالا می برد. برای ایجاد پشته برای محصولات خاص استفاده می شود و با کشت سیب زمینی به خوبی کار می کند.

گاوآهن اسکنه، به طور کلی در خاک با اختلال بهتر استفاده می شود. برای خاک ورزی عمیق تر برای شل شدن و هوادهی استفاده می شود. گاوآهن اسکنه خاک را وارونه یا چرخانده نمی کند. گاوآهن اسکنه ممکن است مستقیم و پیچ خورده باشد.

گاوآهن زیر خاکی، A Sub – Soiling تا عمق 45 تا 75 سانتی متری شخم بزنید و بدون برگرداندن خاک، زمین را زیر لایه سخت بشکنید. این کار برای ایجاد زهکشی خاک را شسته و باد می کند. این لایه های فشرده خاک را شخم زده و بدون برگرداندن خاک می شکند.

این زیر خاکورزی می باشد و دارای قدرت اجرای 45 اسب بخار 65 اسب بخار است. این گاوآهن مستحکم، محکم و کار با آن آسان است. این نفوذ عمیق را ارائه می دهد و به شما عمق بیشتری می دهد (12-14 اینچ). این می تواند عمق برش را تا 305 میلی متر و عرض برش حدود 610 میلی متر تا 915 میلی متر برش دهد.