انواع گریپ فروت

گریپ فروت ها در همه رنگ ها از جمله قرمز، صورتی و سفید وجود دارند. این رنگ ها مربوط به پوست میوه نیست، بلکه به گوشت داخل آن اشاره دارد. مهم نیست که کدام نوع گریپ فروت را انتخاب می کنید، طعم و بافت آن فرقی نمی کند. بیشتر گریپ فروت ها بدون هسته هستند، اما می توانید مقداری از آن را با دانه ها پیدا کنید که می توانید از آنها برای تهیه آب گریپ فروت تازه استفاده کنید.

گریپ فروت عمده

صادرات و واردات میوه

4 نوع مختلف گریپ فروت به شرح زیر است

  1. گریپ فروت شعله نارنجی شعله با گوشت قرمز تیره
    خواص گریپ فروت شعله ای بسیار زیاد است، وقتی برش خورده شود، گوشت صورتی تیره را نمایان می کند. آیا داخل گریپ فروت قرمز یاقوتی را دیده اید؟ رنگ قرمز یاقوتی تیره تر و صورتی تر از گریپ فروت قرمز یاقوتی است. آنقدر آبدار و شیرین است که وقتی شروع به خوردنش کنید نمی توانید آن را زمین بگذارید.این گریپ فروت حاوی مقدار کمی یا بدون دانه است. از نوامبر تا می، آن را در همه جا خواهید یافت. از آنجایی که برای مدت طولانی روی درختان می مانند، می توانید به راحتی آنها را برای چندین ماه در ظرفی نگهداری کنید تا زمانی که در فصل نیستند، آنها را بخورید.
  2. نگین اسطوخودوس: نگین اسطوخودوس در واقع یک جواهر است. ترکیبی از گریپ فروت و تانجلو، شبیه گریپ فروت مینیاتوری است. وقتی نگین اسطوخودوس را برش می‌زنید، متوجه می‌شوید که دانه‌های بسیار کمی در گوشت آبی مایل به صورتی دارد. طعم آنچنانی قوی ندارد. وقتی برای خرید آن به بازار می روید، می توانید آن را از روی پوست رژگونه زرد لیمویی یا صورتی اش تشخیص دهید. نام های دیگر آن تانجلو صورتی یا فقط تانگلو است. با وجود اینکه فقط چند دانه دارد، اما هنوز مقدار زیادی آب میوه دارد. مردم از نگین اسطوخودوس برای آبمیوه گیری، نوشیدنی و سالاد میوه استفاده می کنند.
  3. دانکن یک گریپ فروت کامل و یک نصف دانکن: گریپ فروت دانکن، محصول فلوریدا، میوه ای زرد رنگ بزرگ است. با هر لقمه ای پر از عطر و طعم است. اکثر مردم از آن برای تهیه آب میوه تازه استفاده می کنند، زیرا حاوی دانه های زیادی است. دانکن به عنوان یکی از قدیمی ترین انواع گریپ فروت، شیرین ترن گریپ فروت است.
  4. گریپ فروت مرداب سفید بدون دانه: بدون دانه مرداب که مرداب سفید نیز نامیده می شود، به دلیل یکی از محبوب ترین گریپ فروت های موجود در بازار، جایزه اول را می گیرد. از بیرون مانند یک لیمو ترش بزرگ به نظر می رسد، زیرا گرد و زرد است. از داخل، میوه زرد است. طعمی شیرین و اسیدی دارد و در انواع مختلف موجود است که یکی از آن ها باتلاق صورتی است. در مقایسه با مرداب سفید، مرداب صورتی دارای پوست زرد و گوشت صورتی مایل به آبی است که کمتر شیرین و اسیدی است، گریپ فروت قرمز یاقوتی دارای پوست کم رنگ تا قرمز است و طعم شیرین تر از مرداب سفید دارد، اما اسیدی کمتری دارد.

شما می توانید برای خرید میوه های استوایی به صورت آنلاین به سایت ما مراجعه نمایید و بهترین نوع آن را از این سایت سفارش دهید.