با به کار بردن قابلمه استیل متوسط در پخت غذا موجب حفظ سلامت پوست خود شوید

باید گفت استیل دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که روی قلع گفته می شود. این یک نوع فولاد مقاوم است که در طول زمان زنگ نمی زند یا لکه نمی کند و به همین دلیل است که استفاده از قابلمه استیل متوسط بسیار رایج است.

همچنین یک اصطلاح عمومی است که انواع مختلف فولاد را زیر یک چتر گروه بندی می کند. فولاد ضد زنگ مانند هر نوع فلز دیگری از آهن و کربن ساخته شده است. اما چیزی که فولاد ضد زنگ را از بقیه متمایز می کند عناصر آلیاژی کروم و نیکل آن است. اینها عناصری هستند که محصولی بدون خوردگی ایجاد می کنند.

فولاد در طول زمان تمایل به خوردگی دارد زیرا آهن، عنصر اصلی آن، با عناصر موجود در طبیعت، یعنی اکسیژن واکنش می دهد. با این حال، هنگامی که آهن با کروم دستکاری می شود، اکسید کروم ایجاد می شود. این به عنوان یک سطح محافظ عمل می کند که از زنگ زدگی و خراب شدن فولاد ضد زنگ جلوگیری می کند.

قابلمه

در دنیای امروز، فولاد ضد زنگ هنوز هم در مورد ظروف آشپزخانه و ظروف پخت و پز با دوام طولانی، بهترین در نظر گرفته می شود.

فولاد ضد زنگ که هم در آشپزخانه های حرفه ای و هم در خانه ها در سراسر جهان استفاده می شود، محصولی است که ارزش سرمایه گذاری را دارد. در اینجا مزایای غیرقابل انکار وجود دارد:

بسیار بادوام
آیا می دانستید که برخی از اشکال فولاد ضد زنگ اساساً تخریب ناپذیر هستند؟ هرچه کیفیت فولاد ضد زنگ از نظر ساخت چند لایه بالاتر باشد، ماندگاری آن بیشتر خواهد بود.

برخلاف روکش تراشه ای ظروف آشپزی “نچسب” یا مشکلات لکه و زنگ زدگی ظروف میناکاری شده و چدنی، فولاد ضد زنگ بهترین گزینه است. ظروف استیل ضد زنگ شما چندین دهه دوام خواهند آورد و حتی می توانند از نسلی به نسل دیگر منتقل شوند.