با قرار دادن بادام پوست کاغذی منقا در پوشک کودک از بوی بد جلو گیری کنید

بادام شور بو داده، به راحتی خودتان با استفاده از بادام پوست کاغذی منقا درست کنید دیروز یک روز زیبا و بسیار پربار بود. عصر به عنوان ثواب سریع و راحت این بادام های نمکی خوشمزه را در فر تفت دادم. تردی آنها به سادگی بی نظیر است!
طعم بادام های نمکی خانگی بسیار بهتر و تازه تر از بادام های خریداری شده در فروشگاه است. در اسپانیا، بادام شور اغلب به عنوان بخشی از تاپاهای اصیل سرو می شود.

اما آنها در آنجا متفاوت آماده می شوند. در اسکاندیناوی آنها یک میان وعده محبوب بین وعده های غذایی هستند. شما به ندرت آنها را اینجا می بینید. و من فکر می کنم که باید تغییر کند!

به هر حال، بادام پوست کاغذی منقا بسیار سالم است. آنها حاوی بسیاری از مواد خوب مانند چربی های سالم، پروتئین گیاهی فراوان، منیزیم، کلسیم، مس، روی و ویتامین E و ویتامین B هستند. همچنین فیبر و مواد گیاهی ثانویه، به ویژه در پوست بادام است.

بادام

آب را بجوشانید و 4 قاشق غذاخوری نمک را در آن حل کنید. از روی حرارت بردارید و سپس بادام را اضافه کنید. بگذارید 20 دقیقه بماند. فر را با حرارت ۱۵۰ درجه بالا و پایین گرم کنید.

بادام ها را در آبکش بریزید و کاملا آبکش کنید. یک ورقه پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید و بادام ها را روی آن بمالید. آنها نباید همدیگر را لمس کنند یا خیلی کم همدیگر را لمس کنند.
روی بادام ها کمی نمک بپاشید و سپس در طبقه وسط فر به مدت 20 دقیقه بپزید. آن را از فر خارج کنید و بگذارید خنک شود و به سادگی از آن به عنوان فینگر فود لذت ببرید.

بادام های شور برای چند روز تا چند هفته در یک شیشه پیچ دار یا یک قوطی در بسته نگهداری می شوند. توصیه های من برای سایر میان وعده های سریع و آسان تهیه شده از آجیل و حبوبات:
همچنین دستور العمل های من را برای بادام بو داده، بادام زمستانی با پوشش شکلاتی تند یا نخود برشته امتحان کنید.