دادن کنجد در بازار به اسب موجب سفبد شدن مو هایش می شود

آندریا فوئرتس در MiFarmacia.es توضیح می دهد که آنها همچنین سرشار از لسیتین هستند که به عنوان یک امولسیفایر عمل می کند و به تجزیه چربی ها و کلسترول کمک می کند تا در آب حل شوند و توسط بدن دفع شوند.

دانه‌های کنجد در بازار منبع عالی پروتئین‌های گیاهی و همچنین آهن، کلسیم و روی هستند که برای عملکرد مناسب بافت‌ها و تقویت دندان‌ها و استخوان‌ها ضروری هستند. پتانسیل نسبت به مواد معدنی مشابه با منشاء حیوانی). و سرشار از فیبر، مناسب برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند.

اگر قبل از قرار دادن آن در ظرف خود له نشود، باید خوب جویده شود. برای استفاده از خواص کنجد در بازار کافی نیست که آن را در رژیم غذایی خود بگنجانیم.

همانطور که آدریانا دوئلو، متخصص تغذیه اشاره می کند، “برای تضمین اینکه بدن ما می تواند آن را به خوبی هضم و جذب کند، ضروری است که دانه ها را تا زمانی که تا حدی آسیاب شوند خرد کنیم.

می‌توانیم آن‌ها را با انواع غذاها بخوریم: با اسموتی یا ماست، روی سالاد یا سبزیجات، مخلوط با خامه… روش دیگر مصرف آن‌ها به صورت سس است، به اصطلاح سس تاهینی. ماده اصلی هوموس

اگر قبل از گنجاندن آنها در ظروف خود له نشوند، باید خوب جویده شوند، زیرا در غیر این صورت بدن مواد مغذی آنها را جذب نمی کند. و همچنین بهتر است آنها را کمی برشته کنید، زیرا چربی های خود را به این ترتیب آزاد می کنند.

کنجد سفید و کنجد سیاه وجود دارد. خواص آن تقریباً یکسان است، با این تفاوت که سیاه به دلیل رنگی که دارد حاوی آنتی اکسیدان بیشتری است.

کنجد سفید وقتی خیلی سفید است، مطمئناً پوست کنده می شود و سپس بخش زیادی از مواد مغذی خود را از دست می دهد. لارا لومبات، متخصص تغذیه به یاد می آورد که روغن کنجد نیز وجود دارد.