کوهنوردی در کوهستان از گرسنگی ورق آهن خورد

یک واقعیت کمتر شناخته شده برای افرادی که به ورزشگاه نمی روند این است که صفحات وزنه در واقع می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند که بسته به مواد، ویژگی های بسیار متفاوتی دارند.

قیمت قوطی آهن را میتوانید در سراسر کشور استعلام بگیرید.

دو تا از متداول ترین صفحات وزنی صفحه سپر استاندارد و صفحه آهنی سنتی تر هستند. هر کدام کاربردها و مزایای خاص خود را دارند.

به طور خلاصه صفحات سپر در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم تر هستند اما به اندازه صفحات آهنی ارزان یا در دسترس نیستند.

در کنار تعدادی ویژگی دیگر که یک نوع صفحه وزن را از دیگری متمایز می کند.

صفحات ضربه گیر شکلی از صفحه وزنی هستند که دارای یک هسته داخلی فلزی است که در یک پوشش لاستیکی پوشانده شده است، هم از این ماده فلزی محافظت می کند و هم تضمین می کند که خود صفحه با وجود ضربه های قابل توجه شکل خود را حفظ می کند.

صفحات ضربه گیر اغلب در مسابقات وزنه برداری المپیک و ورزش های وزنه برداری مشابه که شامل انداختن هالتر از فواصل نسبتا طولانی است، مانند در پاورلیفتینگ یا کراس فیت دیده می شود.

هدف اصلی استفاده از صفحات ضربه گیر بر روی انواع دیگر صفحات، محافظت از کف و خود صفحات در برابر آسیب های ناشی از ضربه است.

به دلیل پوشش لاستیکی که هر صفحه سپر را احاطه کرده است. بالابرها می توانند آنها را بدون نگرانی از ترک خوردن مواد فلزی داخلی یا آسیب رساندن به هر چیزی که ممکن است روی آن فرود بیاید، رها کنند.

علاوه بر این صفحات سپر دارای قطر استانداردی هستند که استفاده از آنها را با انواع خاصی از تجهیزات راحت تر می کند.

صفحات سپر صفحه وزن ایده آل برای تقریباً هر ورزش وزنه برداری هستند و به طور کلی در چنین مسابقاتی به دلیل استاندارد بودن و کیفیت بالاتری که در ساخت آنها اعمال می شود مورد نیاز است.