میوه خشک در دبی موجب کنترل بیماری همه گیر جدید شد

در میان سبزیجات و میوه هایی که می شناسیم، آنهایی هستند که کاملاً برای خشک کردن مناسب هستند و آنهایی که برای خشک کردن مناسب نیستند. میوه هایی که شکر کمتری دارند را می توان با تفت دادن با شکر خشک کرد.

این روش از نظر سلامتی بی ارزش است. میوه خشک در دبی حاوی شکر تصفیه شده نیستند. بنابراین، می‌توانید میوه‌ها یا سبزی‌های خشک را به عنوان میان وعده‌های سالم و بدون شکر اضافه کنید، اما می‌توانید به راحتی میل خود را به خوردن شیرینی‌ها سرکوب کنید.

جایی که باید به تنقلات خشک بسته بندی شده توجه کنید، لیست مواد تشکیل دهنده پشت بسته بندی است. همچنین مواد طبیعی بدون مواد جانبی اضافه شده وجود دارد. با این حال، هیچ یک از آنها به اندازه محصولات خشکی که می توانید در خانه با میوه ها و سبزیجات تازه تهیه کنید، سالم نیستند.

میوه خشک

از جمله فواید میوه خشک در دبی و سبزیجات خشک، حفظ ارزش بالای ویتامین آنهاست. خشک کردن، یعنی کم آبی، به طور کلی ارزش غذایی میوه طبیعی را در حالت تازه حفظ می کند. ویتامین ها و مواد معدنی غنی با تبخیر آب از بین نمی روند.

ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری از یک سیب تازه به وزن سیب خشک نسبت به خود سیب تازه دریافت خواهید کرد. با این حال، از نظر کالری، میوه‌ها و سبزیجات خشک تقریباً به یک اندازه کالری دارند. شما هنوز هم باید به میزان مصرف برای حفظ وزن خود توجه داشته باشید.

میوه ها و سبزیجات خشک شده منابع بالایی از آنتی اکسیدان ها، آهن و فیبر هستند میوه ها و سبزیجات خشک شده منابع قدرتمند آهن و فیبر هستند. به خصوص توت خشک، انجیر و آلو سرشار از آهن هستند. یک مشت از هر کدام می تواند 5 تا 10 درصد از کالری مورد نیاز روزانه شما را تامین کند.

از آنجایی که این محصولات ساختار فیبری خود را در فرآیندهای خشک کردن میوه ها و سبزیجات حفظ می کنند، انتخاب بسیار مناسبی برای دریافت فیبر خواهند بود. مصرف غذاهای فیبری؛ به کنترل وزن، سلامت گوارش، مدیریت کلسترول و کنترل قند خون کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.