تولید شلوار بگ بچه گانه دخترانه ای که جلوی افتادن کودکانتان را می گیرد

شلوار بگ بچه گانه دخترانه اغلب از پارچه ضخیم ساخته می شوند و یا با درز دوخته نشده روی باسن و فاق یا سوراخی روی باسن مرکزی طراحی می شوند. هر دو به کودکان اجازه می دهند بدون پایین آوردن شلوار ادرار و مدفوع کنند.

کودک به سادگی چمباتمه می زند یا توسط والدین نگه داشته می شود و نیازی به پوشک ندارد. منظره باسن‌های نیمه آشکار کودکان کایدانگکو پوش در مکان‌های عمومی اغلب بازدیدکنندگان خارجی را که اغلب از آنها عکس می‌گیرند شگفت‌زده می‌کند. میدان تیان آن من.»

در چین اغلب شلوار بگ بچه گانه دخترانه را به عنوان یادگاری از گذشته روستایی کشور می بینند و مادران جوان تر، به ویژه در شهرها، ترجیح می دهند به جای آن، کودکان خود را پوشک کنند.

شلوار

با این حال، طرفداران غربی روش ارتباطی حذف آموزش توالت به مزایای استفاده از شلوار بگ بچه گانه دخترانه اشاره کرده اند، به ویژه اینکه کودکان آموزش توالت رفتن را با سرعت بیشتری و در سنین پایین تر انجام می دهند.

از دیگر مزایای ادعا شده می توان به از بین بردن راش پوشک و کاهش مشکلات زیست محیطی ناشی از پوشک یکبار مصرف اشاره کرد. برخی از والدین غربی حتی شروع به قرار دادن فرزندان خود در کایدانگکو کرده‌اند.

آموزش توالت در چین خیلی زود شروع می شود، گاهی اوقات در چند روز پس از تولد و معمولاً حداکثر یک ماه. اغلب نوزادان توسط والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها یا سایر اعضای خانواده بزرگی که از آنها مراقبت می کنند، در آغوش گرفته می شوند و نسبت به زمانی که نیاز به تسکین خود دارند، حساس هستند.

کودکی که به نظر می رسد آماده ادرار کردن یا اجابت مزاج است، در صورتی که نتوان به موقع به دستشویی دست یافت، روی توالت یا هر ظرف دیگری که در دسترس است نگه داشته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.