تولید کفش والیبال میزانو ای که هرگز بو نمی گیرد

کفش والیبال میزانو به عنوان یکی از معدود شرکت هایی که در ابتدا شروع به تولید کفش های مخصوص والیبال کردند، به یکی از محبوب ترین برندها در مورد کفش های والیبال تبدیل شده اند.

در این مقاله می‌خواهم بهترین کفش والیبال میزانو را به شما معرفی کنم، برای چه نوع بازیکنانی مناسب هستند و از کدام‌ها اجتناب کنید. جدیدترین و بهترین کفش والیبال میزانو بسیار سبک وزن است، فنری‌تر از همیشه است و بازی کردن در همه موقعیت‌های والیبال لذت بخش است.

من شخصاً Mizuno Wave Momentum 2 را در رتبه دوم در 8 کفش برتر والیبال خود در سال 2023 قرار داده ام و دلیل خوبی دارد. Momentum 2 نه تنها یکی از سبک‌ترین کفش‌های والیبال موجود است، بلکه از نظر بالشتک شدن نیز ارتقا یافته است و آن را به یکی از قوی‌ترین و پاسخ‌گوترین کفش‌هایی تبدیل کرده است که می‌توانید تهیه کنید.

کفش والیبال

Wave Momentum 2 کفشی است که به سادگی برای والیبالیست ها عملکرد بسیار خوبی دارد، اما هیچ ویژگی خاصی ندارد که آن را برای موقعیت های خاص نسبت به سایرین مناسب کند.

با همه اینها، یک مشکل در این کفش وجود دارد که باید از آن آگاه باشید… محافظت در برابر ضربه چندان عالی نیست. با زیره میانی ارتقا یافته Enerzy، اگرچه به طور قابل توجهی فنری تر و پاسخگوتر از Momentum 1 است، اما از نظر جذب ضربه ضعیف عمل می کند.

این بدان معنی است که اگر مفاصل شما زیاد در آنها بپرید ممکن است شروع به درد کنند، که برای ضربه زنندگان ایده آل نیست. خبر خوب این است که آخرین کفش موجود در این لیست، Momentum 1 دارای محافظت در برابر ضربه واقعا عالی است اگر این کفش را به جهش اضافی ترجیح می دهید.

گزینه فوق العاده برای همه موقعیت ها در زمین والیبال. هر کسی که یک کفش فوق العاده سبک وزن و فوق العاده پاسخگو دوست دارد، این کفش ها را دوست خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.