حوله گلرنگ تبریز مادر بارداری را از سر خوردن نجات داد

بین سال‌های 1998 و 1999، هنگام بازدید از ترکیه، با استاد بافنده اورگوپلو در بورسا ترکیه آشنا شد. سلیم کاملاً شیفته حوله گلرنگ تبریز بافی شد و شروع به خرید هر تعداد ماشین بافندگی کرد.

این ماشین ها دیگر ساخته نمی شوند زیرا بیش از 100 سال قدمت دارند. سلیم یکی از معدود کارخانه‌های حوله‌سازی را دارد که هنوز با این دستگاه‌های بافنده حوله گلرنگ تبریز تولید می‌کند.

کیفیت این حوله گلرنگ تبریز را نمی توان با دستگاه های پرسرعت تکرار کرد. ساخت حوله گلرنگ تبریز از این طریق کار بیشتری دارد زیرا به یک بافنده در هر دستگاه نیاز دارید. با این حال، هنگامی که این حوله ها را امتحان می کنید، همه می گویند که آنها با حوله ای که بر روی تجهیزات با سرعت بالا ساخته شده اند قابل مقایسه نیستند.

حوله

سلیم از پنبه ترکی برگاما ارگانیک نیز استفاده می کند. این پنبه در منطقه Agean کشت می شود و به دلیل داشتن خاک و مواد معدنی غنی است. پنبه ترک از بالاترین کیفیت برخوردار است و پنبه‌ای با منگنه بلند (الیافی) تولید می‌کند که دوام و چسبندگی را افزایش می‌دهد. پنبه ترک با گذشت زمان و با شستشوی پی در پی نرم تر، نرم تر و جاذب تر می شود.

حوله گلرنگ تبریز که در سرتاسر جهان استفاده می کنیم اولین بار در قرن هجدهم در بورسا ترکیه بافته شد. پس شایسته است که سلیم کارخانه خود را در اینجا بنا کند.

او با تعدادی استاد باف که حوله گلرنگ تبریز را تولید می کنند کار می کند. سلیم شخصا طراحی و نظارت بر تولید را بر عهده دارد. او مفتخر است که این سنت بافتنی را حفظ کرده و این محصول خاص را به جهان عرضه می کند.

این حوله گلرنگ تبریز با نام تجاری ترکی توول کالکشن شناخته می شوند زیرا این نام از سال 2000 تا همین اواخر استفاده می شد. سلیم حوله‌های خود را با برچسب خصوصی به رالف لورن، گامپ، بارنی نیویورک، و هتل وین فروخته است. همانطور که سلیم در حال گسترش به سایر منسوجات خانگی است، TTC Home اخیراً راه اندازی شد تا دیدگاه گسترده تر خود را در بر بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.