دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت بیز موجب انقراض زنبور عسل شد

کربن فعال معمولاً در دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت بیز استفاده می شود. کربن فعال کربنی است که برای به حداکثر رساندن تعداد منافذ موجود در آن با اکسیژن تصفیه شده است. تعداد زیاد منافذ، سطح وسیعی را به کربن می‌دهد که می‌تواند بسیاری از آلاینده‌های موجود در آب آشامیدنی را جذب کند.

یا روی سطح آن بچسبد. به دلیل تخلخل بالا، یک پوند کربن فعال دارای سطحی تا 100 هکتار است. فیلترهای کربن فعال اغلب از زغال سنگ، چوب یا پوسته مهره های با کربن بالا مانند پوسته نارگیل ساخته می شوند.

کربن فعال می تواند طیف وسیعی از آلاینده های موجود در آب آشامیدنی را فیلتر کند، از جمله فلزاتی مانند مس و سرب، حلال های پاک کننده، آفت کش ها، محصولات جانبی کلرزنی و غیره.

فیلترهای آب شیر آب، فیلترهای آب پارچ و فیلترهای آب زیر سینک معمولاً از فیلترهای کربنی استفاده می کنند. برخی از فیلترهای کربن نیز حاوی نقره هستند تا از رشد باکتری های مضر جلوگیری کنند.

فیلترهای آب اسمز معکوس قابلیت تصفیه آب قدرتمندی را ارائه می دهند در دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت بیز وجود دارد. اسمز به معنای جاری شدن آب به ناحیه ای با غلظت مواد جامد بالاتر است.

اما شما مواد جامد معلق را در آب آشامیدنی خود نمی خواهید بنابراین با اسمز معکوس، آب شما از طریق یک غشای نیمه تراوا عبور می کند که مواد جامد معلق را به دام می اندازد و آب تازه و تمیز برای شما باقی می گذارد.

اسمز معکوس معمولاً از طریق سه مرحله ساده عمل می کند: آب از طریق یک پیش فیلتر جریان می یابد که رسوب، کلر و ذرات ریز را حذف می کند. فشار بالا آب را از طریق غشای نیمه تراوا که بیشتر آلاینده های معدنی باقیمانده را به دام می اندازد.

آنها را به زهکشی می کشاند، وارد می کند. به عنوان مثال، سیستم اسمز معکوس EcoWater Long در این مرحله می تواند 99.3 درصد سرب را حذف کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.