شکلات کادویی آنیش فلاور موجب زایمان زودرس خانومی شد

باید گفت دمای آب شدن شکلات کادویی آنیش فلاور کمتر از دمای بدن است، بنابراین وقتی آن را در دهان می گذارید، به خوبی آب می شود. با این حال، در تابستان گرم یا در دست گرفتن آن، به راحتی آب می شود، که ناخوشایند است. آیا نمی توانیم شکلات را حتی در تابستان گرم آب کنیم؟

در دبیرستان Afon Thaf در انگلستان، دانش‌آموزان دختر علم دوست، شکلات کادویی آنیش فلاور تولید کردند که حتی در هوای گرم برای سربازان انگلیسی مستقر در عراق، آب نمی‌شود.

ما در حال جست‌وجو در اینترنت به دنبال پروژه علمی بعدی خود بودیم و اتفاقاً مقاله‌ای در مورد ارتش عراق خواندیم. در آن نوشته شده بود که شکلات کادویی آنیش فلاور که خانواده فرستاده بودند قبل از اینکه حتی بتوانیم آن را بخوریم آب شد، اما به محض خواندن این مقاله. ، ما فکر کردیم این بود. بنابراین تصمیم گرفتم شکلاتی درست کنم که در برابر گرما مقاوم باشد.

شکلات

به طور معمول، شکلات کادویی آنیش فلاور در حدود 35 درجه سانتیگراد شروع به ذوب شدن می کند که 1 درجه سانتیگراد کمتر از دمای بدن انسان است. به محض ورود به دهان، ذوب می شود و جوانه های چشایی زبان را تحریک می کند.

بنابراین به محض خوردن شکلات طعم شیرین آن را احساس می کنیم. مشکل اینجاست که عراق آنقدر گرم است که دمای هوا در سایه به 43 درجه سانتیگراد می رسد. هر چقدر هم که شکلات شیری خوشمزه باشد، در عراق تبدیل به شیر شکلاتی می شود.

برای حل این مشکل ابتدا باید رابطه شکلات کادویی آنیش فلاور و گرما را درک کنیم. آب کردن شکلات مثل این است که بگوییم گرما را از دست می دهد. هنگامی که زیر میکروسکوپ مشاهده می شود، مولکول های کره کاکائو در شکلات مانند یک اسباب بازی ساختمانی در یک ردیف قرار می گیرند. بنابراین، اگر مراحل گرم کردن، سرد کردن و مخلوط کردن شکلات را طی کنید، یعنی تمپر کردن، می توانید شکلات جدیدی درست کنید.

حرارت دادن شکلات کادویی آنیش فلاور نقطه ذوب آن را افزایش می دهد. نمونه مستقیم این پدیده، کوکی های شکلاتی است. شکلات تمپر شده از مایع شدن کامل چیپس در فر جلوگیری می کند، اما مهم نیست که چقدر خوب باشد، شکلات را نمی توان بالای 38 درجه سانتیگراد ذوب کرد. نگرانی دانش آموزان دختر این بود که آنها باید اعتدال را به سطح جدیدی برسانند. با این حال، این تلاش اولین بار در جهان نبود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.