مردی با دانه قهوه ترک توانست نوعی سیگار طبیعی درست نماید

دانه قهوه ترک تاثیر زیادی بر کشورهای قاره آمریکا داشته است و تا به امروز قهوه یکی از مهم ترین محصولات در منطقه و در سراسر جهان است. آمار به ما می گوید که حدود 600 میلیون نفر در سراسر جهان برای بقای خود به صنعت دانه قهوه ترک وابسته هستند.

چه از طریق کشت و چه مراحلی که پس از کشت از فرآوری و برشته شدن تا رسیدن به کافه ها و کافه هایی که میلیون ها نفر در سراسر جهان در آن کار می کنند. ، اما این موضوع را به بحث دیگری واگذار می کنیم.

تولید دانه قهوه ترک در قاره آمریکا به شدت به کار بردگان آفریقایی و تسخیر مردمان بومی متکی بود. استفاده از کار اجباری نیز به دلیل موفقیت فرانسه در دریای کارائیب و فراوانی قهوه در کل منطقه گرمسیری است.

دانه قهوه

برزیل در حال حاضر با اختلاف زیادی بزرگترین کشور تولید کننده دانه قهوه ترک در جهان است. با این حال، قهوه تا اوایل دهه 1700 در برزیل کشت نمی شد، و اگرچه یک گیاه محبوب است، اما تا زمانی که برزیل استقلال خود را در اوایل دهه 1800 به دست آورد، واقعاً مورد توجه قرار نگرفت.

پس از آن، حاکمان جدید برزیل زمین های وسیعی را برای کشت دانه قهوه ترک پاکسازی کردند. به همین دلیل، تا سال 1852، برزیل به بزرگترین تولید کننده قهوه در جهان تبدیل شد. عنوانی که او از آن زمان تاکنون داشته است.

در مورد ایالات متحده آمریکا، در سال 1774، در نتیجه وقایع “بوستون تی پارتی”، نام تعجب آور نیست، زیرا این حادثه یکی از مشهورترین حوادث تاریخ است.

جان آدامز، یکی از بنیانگذاران ایالات متحده گفتند که چای را باید “ترک کرد” و این یک وظیفه میهن پرستانه تلقی می شود به دلیل کنترل شرکت هند شرقی قیمت چای را بالا برد و آن را علیه بازرگانان آن زمان بالا برد که باعث تحریک آنها شد. نارضایتی، و آنها کشتی های باری را در آب ها تخلیه کردند. و بسیاری از آمریکایی ها پس از آن به قهوه روی آوردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.