نبود انار در بازار تهران امروز موجب اعتصاب خریداران شد

انار در بازار تهران امروز چه کامل و چه صرفاً یک ظرف از انارهای قرمز یاقوتی تازه، هنگام قدم زدن در راهروی محصولات، چشم شما را جلب می کنند. اما وقتی تمام مزایایی که ارائه می دهند را در نظر بگیرید، جذابیت آنها فقط به عمق پوست نیست.

جولیا زومپانو، متخصص تغذیه، به اشتراک می‌گذارد که چرا این میوه‌های آبدار و لذیذ می‌توانند مکملی عالی برای رژیم غذایی شما باشند – و چرا دانه‌ها به اندازه آب میوه خوب هستند.

آیا تفاوتی بین آب انار و دانه وجود دارد؟ دانه انار و آب مستقیم میوه همیشه بهتر از آب بطری است، اما هر دو فواید خود را دارند. اگر می خواهید قند کمتری مصرف کنید، به جای نوشیدن آب انار بطری، انار را بشکنید و میوه آن را داخل آن بخورید. هشدار داده شود، با این حال، ترفندی برای برش دادن میوه به درستی وجود دارد.

در اینجا یک راه آسان برای پوست کندن انار وجود دارد:

انار

انار را طوری نگه دارید که انتهای ساقه بیرون زده به سمت یک طرف باشد. قسمت وسیعی از تاج را با ساقه در وسط برش دهید. سپس میوه را بچرخانید تا لبه بریده شده در بالا باشد.

مجموعه ای از بخش ها را خواهید دید که از بالا تابش می کنند. مجموعه دوم از انتهای ساقه تابش می کند. این دو مجموعه توسط یک برآمدگی در اطراف انار در حدود دو سوم مسیر از بالا به پایین تقسیم می شوند.

پوست انار را در امتداد برآمدگی هایی که از بالا به پایین و در امتداد رج افقی کشیده می شوند، برش دهید. سعی کنید پوست را به عمق غشای سفید بکشید و از برش دادن دانه ها خودداری کنید.

سپس با استفاده از انگشتان، انار را به آرامی از هم جدا کنید. مانند یک شکوفه به شکل ستاره ای می افتد. دانه های آبدار را با قاشق بیرون بیاورید و غشای سفید آن را که طعم تلخی دارد دور بریزید.

آنتی اکسیدان ها موادی هستند که به محافظت از سلول ها در برابر سموم محیطی مانند آلودگی و دود سیگار کمک می کنند. آنتی اکسیدان ها به پیشگیری و ترمیم آسیب DNA که می تواند منجر به سرطان شود، کمک می کند.

آب انار به تنهایی از سرطان جلوگیری نمی کند، اما مطالعات نشان می دهد که ممکن است یک مکمل مغذی برای یک رژیم غذایی سالم و گیاهی مانند رژیم غذایی مدیترانه ای باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.