پوشیدن کاپشن زنانه نوین چرم موجب رفع تیرگی های بدن می شود

کاپشن زنانه نوین چرم برای نزدیک به صد سال یک لباس جاودانه بوده است. اگرچه تفاسیر منحصربه‌فرد از این ژاکت در طول هفته مد اغلب در چندین نمایش باند منتشر می‌شود، اما این کت چرمی مشکی سنتی است که یک کلاسیک جهانی است که همیشه به آن بازمی‌گردیم.

پوشاک نظامی کاربردی توسط مورخان مد به عنوان حوزه ای شناخته شده است که برای قرن ها تأثیر زیادی بر روند لباس های غالب در جامعه داشته است. ژاکت چرمی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در طول جنگ جهانی اول، این لباس به عنوان لباسی برای خلبانان آلمانی برای محافظت در برابر تغییرات دمای ناگهانی در کابین هواپیمای سرنشین دار عمل می کرد.

کاپشن

در طول جنگ جهانی دوم، کت‌های چرمی کاربردی قبلاً توسط خلبانان آمریکایی و بریتانیایی پوشیده می‌شد. درست است، این کاپشن‌ها بیشتر قهوه‌ای بودند، و خود سیلوئت کاملاً با شکل مدرنی که با آن آشنا هستیم متفاوت بود، این کت‌های چرمی هنوز هم در این زمان یک تکه برجسته از لباس‌های بیرونی بودند.

در سال 1928، ایروین شات اولین طرح کاپشن زنانه نوین چرم موتور سیکلت را به نام ژاکت پرفکتو ایجاد کرد که نام آن از شرکت سیگار برگ مورد علاقه شات گرفته شد.

ژاکت Perfecto برای اولین بار به عنوان یک شیء مد معرفی شد و  به نقطه شروع بسیاری از طراحانی تبدیل شد که در جستجوی تفاسیر بدیع از طراحی ژاکت بودند.

قهرمانان کاریزماتیکی که در فیلم‌ها دیده می‌شوند، اغلب به موضوعی الهام‌بخش برای یک نسل تبدیل می‌شوند که با تکرار لباس‌های شخصیت‌ها، تلاش می‌کنند با دنیای رمانتیک و ایده‌آلی فراتر از صفحه نقره‌ای همذات پنداری کنند.

اولین باری که یک ژاکت چرمی توسط بینندگان روی صفحه هالیوود دیده شد در سال 1953 بود. در فیلم The Wild One، ژاکت چرمی توسط بازیگر افسانه ای مارلون براندو، که نقش یک عضو خطرناک باند را به تصویر می کشید، پوشیده شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.