کشتی حامل پسته بادامی امروز در دریای خلیج فارس غرق شد

متخصصان تغذیه معمولاً توصیه می کنند از مصرف نمک در رژیم غذایی خودداری کنید یا آن را کاهش دهید زیرا سدیم اضافی می تواند باعث فشار خون بالا و افزایش خطر بیماری های قلبی عروقی و سکته شود.

با این حال، در افراد سالم، مصرف مقداری پسته بادامی امروز تا زمانی که در مقدار توصیه شده روزانه باقی بماند، چنین مشکلی ایجاد نمی کند.

اگرچه فواید سلامتی پیستا و سایر آجیل ها به خوبی شناخته شده است، اکثر والدین قبل از دادن آجیل به نوزادان خود مدتی صبر می کنند زیرا احساس می کنند ممکن است هضم آن آسان نباشد. یکی دیگر از نگرانی های اصلی که والدین اغلب نگران آن هستند، خطر ابتلای کودکشان به واکنش آلرژیک است.

پسته

آکادمی تغذیه و رژیم غذایی پیشنهاد می کند که مصرف آجیل در سن شش ماهگی می تواند خطر ابتلا به آلرژی به آنها را کاهش دهد. حتی آکادمی آلرژی، آسم و ایمونولوژی آمریکا (AAAAI) و انجمن اطفال کانادا دستورالعمل‌های خود را که در سال 2013 در رابطه با معرفی زودهنگام غذاهای آلرژی‌زا منتشر کردند، تجدید نظر کردند.

بنابراین، می توان تصور کرد که معرفی پسته بادامی امروز در اوایل رژیم غذایی کودک شما، دلیلی برای نگرانی نیست. با این حال، آن را به آرامی و با احتیاط معرفی کنید تا متوجه شوید که آیا کودک شما به مغز پسته حساسیت دارد یا خیر.

منبع خوب انرژی: خوردن آجیل، از جمله پسته بادامی امروز، کودک شما را پرانرژی، فعال و سالم نگه می دارد.

سرشار از فیبر غذایی: به هضم غذا کمک می کند و از یبوست در نوزادان جلوگیری می کند.

سرشار از آنتی اکسیدان: به کاهش التهاب و ایجاد ایمنی در برابر بیماری ها کمک می کند.

منبع خوب پروتئین: پسته بادامی امروز حاوی اسیدهای آمینه حیاتی است که به رشد و نمو کمک می کند.

حاوی ویتامین های ضروری: منبع خوبی از ویتامین های B1، B6، C، E و فولات است. ویتامین B6 و C برای تقویت عملکرد سیستم ایمنی ضروری هستند. ویتامین B6 همچنین نقش حیاتی در تشکیل یک سیستم عصبی سالم دارد و به رشد شناختی کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.