کلوچه شاهپوری با طعم خاویار در شمال

کودک نوپای من “کوکی های آبی” را دوست دارد (آنها آبی فلورسنت هستند و احتمالاً هیچ چیز طبیعی از راه دور در آنها وجود ندارد). و او آنها را به کلوچه های کره بادام زمینی خانگی من ترجیح می دهد.

گاهی اوقات واداشتن فرزندانتان به خوردن غذاهای سالم مانند یک نبرد حماسی به نظر می رسد، به خصوص زمانی که روزانه با لیست های جدیدی از 1000 ماده “مضر” برای کودکان بمباران می شوید.

اجازه دادن به کودکتان برای خوردن کلوچه شاهپور این‌جا و آنجا باعث نمی‌شود که او یک گوش اضافی رشد کند یا شما را به بدترین مادر دنیا تبدیل کند.

به علاوه، شما می توانید به معنای واقعی کلمه خود را دیوانه کنید و سعی کنید از هر چیزی که می خوانید مضر است اجتناب کنید. با این حال، برخی از مواد بدتر از سایرین هستند.

کلوچه

بنابراین، در اینجا سه مورد وجود دارد که من به عنوان یک مادر و پزشک فکر می‌کنم ارزش آن را دارد که در رژیم غذایی فرزندتان کمینه کنید.

طبق گفته FDA، چربی های ترانس “دیگر به طور کلی ایمن شناخته نمی شوند.” (بله، این من را هم نگران کرد.) روغن های نیمه هیدروژنه (PHOs) منبع اصلی چربی های ترانس هستند و احتمال ابتلا به دیابت، چاقی و حتی پلاک در رگ ها را در اوایل سال های نوجوانی افزایش می دهند.

حتی برخی پیشنهادات وجود دارد که چربی‌های ترانس ممکن است بر ایمنی تأثیر بگذارد و خطر ابتلا به آلرژی و آسم را افزایش دهد. با آن، FDA تصمیم گرفت که PHO ها باید به طور کلی از غذاها حذف شوند.

اما نه تا سال 2018، و با یک شکاف برچسب گذاری. ممکن است فکر کنید که فقط با خرید غذاهایی که روی آن‌ها “فاقد چربی ترانس” نوشته شده است از این افزودنی اجتناب می‌کنید.

اما این حفره به این معنی است که محصولات اگر حداکثر 0.5 گرم چربی ترانس در هر وعده داشته باشند، همچنان می‌توانند این برچسب را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.