کیف دیپلمات در کیش موجب ریزش ساختمان شد

برای شروع باید اشاره داشت که، هر کیفی که مرد حمل می کند را نمی توان به عنوان کیف دیپلمات طبقه بندی کرد. چمدان، با وجود سیال بودن بازار، بسیار بزرگ و دست و پا گیر است. از این گذشته، به خصوص هنگامی که کیف شما به اندازه مشخصی رسید.

به سادگی آن را بررسی می کنید یا آن را در قسمت بالای سر قرار می دهید. از طرف دیگر، یک کیف دیپلمات یک کیف پول نیست، که آنقدر نامشخص است که می توان آن را در جیب فرو برد و تا زمانی که نیاز به خرید بنزین نداشته باشید، هرگز آن را بازیابی نکنید.

کیف دیپلمات از جمله کیف هایی هست که با هرگونه تیپی توانایی ست شدن را دارد. سوم، یک کیف دیپلمات یک کوله پشتی نیست. در بین تمام مدل های کیف، کوله پشتی شاید یکی از یونیسکس ترین ها باشد که با عملی بودن خود از ترندهای مردانه و زنانه عبور می کند.

کیف

در عوض، یک کیف دیپلمات از یک صلیب بدنه تا یک پیام رسان متفاوت است و کیف را در بر می گیرد. به دلیل دسته و شخصیت زنانه تر و هر چیزی که شبیه کلاچ است، می تواند شامل یک کیف به سبک لباس باشد. درست مانند همه کیف‌ها، کیف‌های مردانه ساخته شده از چرم، نایلون و چندین ماده بادوام دیگر را می‌بینید.

برای شروع، بیایید بین انتظارات کاملاً عملی و اجتماعی تمایز قائل شویم. در حالی که حداقل از منظر تاریخی، مردان قرن هاست که از کیف به جای جیب استفاده می کنند.

برخی توسعه آن را به اپیزود سینفلد می‌چسبانند، جایی که جری یک کیف دیپلمات کیف‌مانند اروپایی را با خود حمل می‌کند تا آن را به سرقت ببرند. برخی دیگر آن را به اپیزود «دوستان» در سال 1999، «کسی با کیف جوی» نسبت می‌دهند، جایی که شخصیت مت لبلانک کیف چرمی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.